Több mint 30 éve foglalkozom háborús makettek építésével, repülőket 1/72 méretarányban,  járműveket 1/ 35-ben építek. Mindig törekedtem a korrekt elkészítésre, pontosságra. Ez tulajdon képpen egy folyamat a "szadi" korszaktól eljutni addig, amit már másoknak is szívesen megmutat az ember. Aztán ráéreztem a dioráma építésre és azóta arra törekszem, hogy minden makett építési elképzelésemet ebben a formában valósítsam meg. Korabeli fényképek alapján készítem el ezeket az apró harci jeleneteket.

Terveim szerint nemcsak a munkáimat mutatom meg, hanem értékelem is az egyes makett gyártókat. Néhány hasznos műhely fogást is ismertetek majd, hátha van kezdő is aki most ismerkedik ezzel a szép hobbival. 

Ha lesznek szakmai, vagy más jellegű kérdések, szívesen válaszolok rájuk.

Figyelem! Fontsos! Semmilyen politikai, vagy faji meggyőződés nem vezet amikor elkészítek valamit. Kizárólag az adott történelmi helyzet feldolgozása, illetve azért mert szép vagy érdekes egy makett. Nem politizálok és nincsenek prekoncepcióim senkivel és semmivel szemben. Nem vagyok háború vagy erőszak mániás sem, mivel amatör történész ként láttam már ebből az emberiség balfaszságából éppen eleget ahhoz, hogy ne szeressem.

Minden bejegyzésnél, ha külső anyagot használtam fel, megjelölöm a forrást, persze ha tudom. Évek óta gyüjtöm az anyagokat és a kezdeti időben nem jegyeztem meg mindig honnan való is az adott anyag. A korrektség vezet, de ha tévednék, kérem az olvasót, hogy kommentben javítson ki.

Üdvözlettel mindenkinek: Zauner

Szerző: Zauner  2009.10.14. 09:56 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haboru-kicsiben.blog.hu/api/trackback/id/tr41449123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása